4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28899
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2090

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پنيرسازي در اسكاتلند

دانلود تحقیق درمورد پنيرسازي در اسكاتلند

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد پنيرسازي در اسكاتلند

با دانلود تحقیق در مورد پنيرسازي در اسكاتلند در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پنيرسازي در اسكاتلند را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پنيرسازي در اسكاتلند ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پنيرسازي در اسكاتلند

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

 ü        با اينكه اسكاتلند يك پيش زمينه تاريخي از كشاورزي و دامداري دارد كه به 4000 سال قبل از ميلاد بر مي گردد، بعيد است كه مهارت پنيرسازي به هر اندازه در طي آن دوره پديد آمده باشد. بي شك، نخستين ساكنان به نظر مي رسد كه از اروپاي مركزي آمده اند، بطور كامل آنچه كه امروز «يورك شاير» و امتداد ساحل شرق اسكاتلند تا نواحي حاصلخيز در «موري فيرث» است. بيشتر ساكنان از راههاي دريايي غربي براي ساكن شدن در «آرگيل شاير» و «اوتر ايسلس» عزيمت به شمال اسكاتلند و «اركي» و «شلتد» استفاده مي كردند.

ü         آنها با خود گندم و جو ، گله پرورده ، گوسفند وبز ، آوردند، و توانايي براي تميز وصاف كردن علفهاي هرز درختستان (ناحيه پردرخت) براي اثبات بخشيدن به نواحي چمنزار و براي رشد غلات را داشتند. با اين حال، تعداد برج و باروهاي بلند و مستحكم كه امروزه باقيمانده اند نشان مي دهد كه جوامع در جاهاي دورتر ساكن بوده اند وباعدم اطمينان دوره هايي كه آنها در آن مي زيسته اند را انعكاس مي دهد. درواقع اسكاتلند از منظر جغرافيايي و فرهنگي بسيار برحوزه اشياء اثر گذار بود. 


4,000 تومان