8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34196
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1636

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کانبان

دانلود تحقیق درمورد کانبان

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد کانبان

با دانلود تحقیق در مورد کانبان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کانبان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کانبان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کانبان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:52 صفحه

قسمتی از فایل:

 1-13 مقدمه

[1](تمرکز این تحقیق بر پیاده سازی سیستم تولید بموقع در کف کارگاه است. تکنیک هایی که در این سطح مورد استفاده قرار می گیرند. به واسطه توجه فزاینده به تکنیک های تولید ژاپنی، به خوبی مستند گردیده ونحوه کار آنها مشخص است (APICS 1985، اسکانبرگر 1982[2] و ماندن 1983[3]). سیستمی که تحویل بموقع را در سطح کف کارگاه اجرا می کند. به عنوان سیستم کانبان شناخته شده و کارتهای مورد استفاده در آن، کارت های کانبان نامیده می شوند. بنابراین به منظور ایجاد تمایز هرجا منظور سیستم مذکور بود از سیستم کانبان و هر جا منظور کارت های آن بود از عبارت کارت کانبان استفاده می شود. بحث در این تحقیق بر روی پیاده سازی JIT در کف کارگاه متمرکز بوده و به نحوه اجرای سیستم JIT در مورد تامین کنندگان خارجی نمی پردازد.



[1] - سیستمهای مدیریت تولید با نگرش یکپارچه / نویسنده : جان هارن، رحیمی براون، جیمز شیوفان مترجم: دکتر مهدی غضنفری، مهندس سروش فقیری.

[2] Schonberger [19]           

[3] Monden [17]  


8,000 تومان