4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35852
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1452

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد توسعه معادن گرانيت منطقه جنوب خراسان

دانلود مقاله درمورد توسعه معادن گرانيت منطقه جنوب خراسان

0 1.5k
دانلود مقاله درمورد توسعه معادن گرانيت منطقه جنوب خراسان

با دانلود مقاله در مورد توسعه معادن گرانيت منطقه جنوب خراسان در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله توسعه معادن گرانيت منطقه جنوب خراسان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله توسعه معادن گرانيت منطقه جنوب خراسان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد توسعه معادن گرانيت منطقه جنوب خراسان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:وقتى بحث توسعه اقتصادى به ميان آيد معمولا توسعه معادن جايگاهى خاص داشته، توجه به آن مى تواند به توسعه نقاط محروم، دور افتاده منتهى شود. در بخش معدن توليد سنگهاى تزئينى، نما از اهميت زيادى برخوردار مى باشد. تا ده سال قبل در توليد سنگهاى تزئينى كليه فعاليت ها در شناسائى، اكتشاف، استخراج سنگهاى نرم نظير مرمرها، تراورتن، مرمريت ها، چينى ها متمركز بوده و به معادن سنگهاى سخت، ياگرانيت ها توجهى نمى شد، تنها معدن فعال گرانيت دركشور معدن گنجنامه همدان بود ولى بتدريج با افزايش مصرف سنگهاى سخت، توسعه كارخانجات سنگبرى مخصوص سنگهاى گرانيتى مصرف اين نوع سنگ، در نتيجه توليد آن افزايش يافت. خوشبختانه در اين حركت جديد پتانسيل هاي قابل توجهى از انواع سنگ گرانيت در منطقه بيرجند، نهبندان شناسائى و بهره بردارى از آن آغاز شد. در جدول شماره 1 مشخصات معادن شناخته شده و در جدول شماره 3 مشخصات گواهينامه هاى كشف صادره ذكر شده است.
بمنظور توسعه معادن گرانيت منطقه با توجه به مسائل، مشكلات اين معادن نكات زير در خور توجه مي باشد:
1- شناسائى دقيق، علمى معادن، ذخاير
2- ايجاد تأسيسات زير بنايى نظير راه، آب، برق، مخابرات
3- اقدامات اساسى بمنظور بازاريابى
3- كمكهاى فنى، مالى به بهـره بردارى جهت بهبود، توسعه فعاليت هاى معدنى
5 - بهبود روش هاى استخراج
در مورد شناسائى دقيق، علمى معادن و ذخاير شايد بتواني با تخصيص اعتباراتى نه چندان زياد با توجه به اطلاعات زمين شناسى موجود سعى به تكميل اين اطلاعات نمود، نتيجه اين اطلاعات در اختيار معدنكاري موجود، ساير متقاضيان قرار داد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر