6,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41737
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1508

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اندازه گيري كار يا كارسنجي

دانلود تحقیق درمورد اندازه گيري كار يا كارسنجي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد اندازه گيري كار يا كارسنجي

با دانلود تحقیق در مورد اندازه گيري كار يا كارسنجي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اندازه گيري كار يا كارسنجي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اندازه گيري كار يا كارسنجي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اندازه گيري كار يا كارسنجي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

در هر سازمان هزينه هاي پرسنلي يكي از بزرگترين ارقام هزينه را تشكيل مي‌دهند . پس از يكي مهمترين موضوعات مديريت استفاده صحيح از پرسنل سازمان ات . با بكاربردن تكنيك اندازه گيري كار مي توان ميزان كارآيي و راندمان پرسنلي را اندازه گرفت و در نتيجه رابطه‌اي منطقي بين هزينه هاي پرسنلي (حقوق ، مزايا و ...) و ميزان بازده كار آنان برقرار كرد . تيلور معتقد است كه حداكثر كارايي زماني حاصل مي شود كه به كارگر انجام وظيفه اي مشخص در زماني مشخص و با روشي مشخص واگذار شود . هدف اين است كه بر هر يك از كاركنان معلوم باشد كه چه وظيفه‌اي بر عهده دارند و چگونه و در چه مدت زماني بايد آن را به انجام برساند اين حدود يا «استانداردهاي كاري» را مي توان از طريق اندازه گيري كار بدست آورد . كارسنجي بيشتر از اين نظر ضرورت دارد كه معياري براي كنترل به دست مي دهد . به عقيده يكي از صاحب‌نظران ، مديريت علمي چيزي جز اندازه گيري و كنترل نيست .

مديريت علمي = كنترل + اندازه گيري كار

 

تعريف كارسنجي

كارسنجي يعني تعيين نسبت بين دو عامل نيروي انساني مصرف شده و كار انجام شده و يا طبق تعريف ديگر اندازه گيري كار عبارتست از روش برقراري ضوابط و معيارهاي علمي براي تعيين حجم كاري كه بايد در يك مدت مشخص انجام شود و يا طبق تعريفي ديگر كارسنجي عبارتست از به‌كارگيري روشهائي براي تعيين زمان انجام كار معين به وسيله يك فرد واجد شرايط در سطحي قابل قبول .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر