9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45795
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1603

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تصريح مدل جهت بررسي تأثير عضويت در WTO بر حق بيمه سرانه

دانلود تحقیق درمورد تصريح مدل جهت بررسي تأثير عضويت در WTO برحق بيمه سرانه

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تصريح مدل جهت بررسي تأثير عضويت در WTO بر حق  بيمه سرانه

با دانلود تحقیق در مورد تصريح مدل جهت بررسي تأثير عضويت در WTO برحق بيمه سرانه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تصريح مدل جهت بررسي تأثير عضويت در WTO برحق بيمه سرانه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تصريح مدل جهت بررسي تأثير عضويت در WTO برحق بيمه سرانه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تصريح مدل جهت بررسي تأثير عضويت در WTO برحق بيمه سرانه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:39 صفحه

قسمتی از فایل:

ضريب  بيانگر نسبت در صد تغيير در حق بيمة‌سرانه (تقاضا براي پوششهاي مختلف بيمه اي ) به در صد تفسير در درآمد ملي است. درحقيقت مي توان گفت   كشش در آمدي تقاضا براي بيمه است.

ضريب  نشاندهندة رابطه عضويت در WTO با حق بيمه سرانه و ضريب  ، ضريب تفاضلي است كه دلالت بر تغييرات بخشش در آمدي پس از عضويت در WTO دارد. به عبارتي نشاندهنده اختلاف بين دو دورة‌ قبل و بعد از عضويت ميباشد.

-تصريح مدل جهت بررسي تأييد عضويت در WTO بررسي سهم حق بيمه از كل بازار بيمة‌ جهاني


SHW  سهم از بازار جهاني حق بيمه، Pre حق بيمه هاي دريافتي و  , وs اختلال مدل است.

انتظار بر اين است كه ضريب  مثبت باشد. چرا كه رابطة مستقيمي بين حق بيمه هاي دريافتي در يك كشور و سهمش از بازار جهاني حق بيممه وجود دارد. شعني هر چه حق بيمه هاي دريافتي در يك كشور افزايش يابد سهم كشور مورد نظر از بازار جهاني حق بيمه افزايش خواهد يافت. به طور مثال در سال 2003، آمريكا با توليد 498/055/1 ميليون دلار حق بيمه رتبة اول را در جهان به خود اختصاص داده است. و سهمش از كل بازار بيمه جهاني 89/35 درصد مي باشد. هم چنين ژاپن با توليد 865/478 ميليون دلار حق بيمه، رتبه دوم را كسب كرده است و سهمش از كل بازار  بيمهمة جهاني  28/16 درصد مي باشد. در اينجا بايد گفت كه سهم كشورهاي در حال توسعه از بازار بيمة‌ جهاني بسيار ناچيز مي باشد مثلاً سهم كشور ايران از بازار بيمة‌ جهاني تنها 05/0 درصد مي باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر