6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46799
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1414

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رشد كودك

دانلود تحقیق درمورد رشد كودك

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد رشد كودك

با دانلود تحقیق در مورد رشد كودك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رشد كودك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رشد كودك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رشد كودك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

نيازهاي كودكان و نحوه برآورده كردن آنها:

در گذشته چنين تصور مي شد كه نيازهاي تحولي به صورتي سلسله مراتبي ظاهر مي شدند.

به صورتي كه اساسي ترين آنها (مثل نياز به غذا و آب) صرفا براي بقا ضروري هستند. و تنها پس از ارضاي آنها به صورت رضايت بخش نيازهاي والاتري (همچون نياز به رابطتي ظريف پيچيده و مستمر در محبت آميز) پديدار مي شوند. اما اكنون چنين تلقي مي شوند. كه تمامي نيازهاي بشر به صورت در هم تنيده و به هم مرتبطند. به عنوان مثال امكان دارد كودكي كه غمگين باشد غذا را پس بزند و حتي اگر آن را خرد ببرد. نتواند غذا را هضم كند يا آنكه ممكن است كودكي از ترس اينكه مادر يا پدرش خانه را ترك كنند. از خوابيدن امتنان كنند. در گذشته چنين باور داشتند كه دلبستگي كودك به مادر خود از آنجا ناشي مي شود. كه مادر تغذيه كودك را بر عهده دارد شواهد نشانگر آن است كه اين نظريه محبت ناشي از طمع حتي در بين ميمونها نيز ديگر توجيه پذير نيست عواطف و يادگيري را جنبه هاي يادگيري را جنبه هاي تحولي جداگانه اي در نظر مي گرفتند در واقع اين ديگاه هنوز هم به ويژه نسبت به كودكان نسل قبل به ميزان زيادي حفظ شده است.

در واقع يادگيري در گسترده ترين مفهوم خود و عاطفه جنبه هاي شناختي و عاطفي تحول عقل و احساسات چنان ارتباط تنگاتنگي با يكديگر دارند كه تقريبا از بدو تولد غير قابل تفكيكند. براي يادگيري و پيشرفت علاوه بر توان بلقوه براي رشد امكان بالندگي و وجود فرصتهاي محيطي مناسب در زمانهاي مناسب و داشتن اراده و انگيزه نيز ضروري است نيروي محركه اشتياق به يادگيري در كيفيت روابطي ريشه دارد كه درست از ابتداي زندگي در مورد كودك اعمال مي شود.

به منظور كاربردهاي عملي طبقه بندي چهارگانه زير كافي به نظر مي رسد نياز به عشق و امنيت به تجارب جديد به تحسين و قدرداني و به مسئوليت پذيري اين نيازها بايد از همان ابتدايي ترين و مرحله هاي زندگي كودك برآورده شود. و تحقق آنها به ميزاني كمتر يا بيشتر در سرآسر بزرگسالي ادامه بيابد. البته اهميت نسبي اين نيازها همراه راه هاي برآورده شدن آنها طي مراحل مختلف تحول متغيير است.

نيازهاي كودكان:

چهار نياز عمده عاطفي وجود دارد كه بايد از همان روزهاي آغازين زندگي برآورده شوند. تا كودك بتواند از يك نوزاد درمانده به بزرگسالي و رشد يافته بالغ تبديل شود. اين نيازها عبارتند از 1- عشق و امنيت2- كسب تجارب جديد. 3- تحسين و قدرداني 4- مسئوليت پذيري

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر