6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49704
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1763
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد فرش ترکمنستان

دانلود تحقیق درمورد فرش ترکمنستان

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد فرش ترکمنستان

با دانلود تحقیق در مورد فرش ترکمنستان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فرش ترکمنستان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فرش ترکمنستان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فرش ترکمنستان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11صفحه

قسمتی از فایل:

فرشبافی در ترکمنستان سابقه طولانی دارد.این کشور منطقه ای است در شرق دریای خزر شمال ایران و افغانستان و غرب وجنوب مغولستان چین جاده  ابریشم در قدیم از بغداد وباگذر از تهران-عشق آباد-سمرقند و تاشکند این منطقه را به دو نیم می کرد.در قدیم الایام بازرگانان و تجار از این راه سفر می کردند.این راه زمانی معروف شد که مارکوپولو از آن عبور کرد و داستانهایی در مورد این سرزمین و مردم این مسیر نقل کرد.وی همچنین در یادداشتهای خود اشاره ای به فرش ترکمن کرده است.انواع فرش ترکمن ریشه در قبایل آنها دارد .قبایل اصلی ترکمن عبارتند از Teke,Yomut,Arsary,Choudur,saryk,salyr نقشه های فرش در ترکمنستان الهام گرفته از گیاهان و حیوانات و طبیعت بوده و بعنوان سمبل فرهنگ ترکمن محسوب می شود.

در سال 2001 فرش بزرگ پارچه ای به مساحت 300 متر مربع با     وزن 5/1 تن بافته شد که در کتابGuiness  به ثبت رسیده است

که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر